söndag 18 mars 2012

Ett litet paket från underbara Camilla på Pysselinorr dök upp på dörrmattan en ganska trist dag, men när jag väl öppnat det spännande lilla paketet så blev dagen så otroligt mycket roligare!
Det är alltså tennarmband & riktigt välgjorda dessutom. Eftersom jag inte alls kunde bestämma mig för vad jag ville ha så fick hon göra på frihand & det lyckades hon verkligen med -  det vit/svarta är mer rockigt & det brun/orangea är mer retro. Jag kan nog säga att hon fångade min personlighet helt i detta hantverk! Vanligtvis brukar jag variera vilket jag bär beroende på hur jag är klädd, men då jag ville visa upp dem båda så fick de bli på en samlad "gruppbild".

Så återigen tack Camilla, jag är så NÖJD! 

(Mobilbilderna blev lite dåliga pga avsaknad av kökslampa...)

Inga kommentarer: