tisdag 17 maj 2011

En midsommarnattsdröm.

Jag hade den otroliga turen att få lära känna en underbart hjälpsam & trevlig människa som heter Aleisa & som driver Made by Mama. Hon föreslog ett byte mellan en Bambilita & en klänning & titta vad jag fick med posten!!!
Tunikan är ju to die for, den är verkligen mitt-i-prick på vad jag älskar! Älskar hennes visitkort & personliga vykortshälsning precis lika mycket, layoten är verkligen top-notch.
Storleken passar redan Kitty bra, men med några få månader till så kommer den att sitta perfekt - donnan växer ju väldigt fort & är mycket större på alla håll än vad hennes storasyster var vid samma ålder.Tunikan/klänningen är 92/98 & det är som är så bra med just den storleken är att den storleken behåller de lääänge - den här skönheten kan vi alltså ha glädje av i flera år framöver <3
Ja, ni ser ju själva hur nöjd donnan är & hon klär verkligen i den!

Själv blev jag så exalterad av dess skönhet som är så mycket JAG att jag var tvungen att skicka mina mått så hon kan sy upp en i vuxenstorlek till mig, älskar både hennes bruna & gröna varianter så det kommer att bli spännande att se när den är klar vad det blir. Juni inväntar även en liten sånhär wonderbar tunika så på midsommar i år kommer vi att vara de snyggaste brudarna i stan :D

Supertack igen, du är en oerhört varm människa Aleisa! <3

Här har ni hennes blogg/shop, missa inte heller den här fina tunikan på Tradera...*tips,tips*

1 kommentar:

Aleisa Ribalta sa...

nämen hallå, det är inte tunikan, det är ju hooooon! Supersockersöt, me dying!